دریافت{مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف انگیزه وابستگی (فصل 2)}

دریافت /مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف انگیزه وابستگی (فصل 2)/ سی آر|دریافت|32017222|crd1620630|دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف انگیزه وابستگی,مبانی نظری مقاله انگیزش,پیشینه تحقیق مقاله انگیزش درونی,پیشینه پژوهش تعریف انگیزش,فصل دوم پایان نامه تقویت انگیزه درونی,چارچوب نظری تفاوت انگیزه و انگیزش,پیشینه نظری انگیزه د,
هم اکنون فایل با موضوع مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف انگیزه وابستگی (فصل 2) آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.





مشخصات محصول:

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)



کاربردهای مطلب:

منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی





قسمتهایی از مبانی نظری:



انگیزه وابستگی

امروزه بحث انگیزش شدیداً مورد توجه دانشمندان علوم رفتاری و روانشناسان قرار گرفته است . در واقع انگیزش ، نتیجه رابطه متقابل فرد با موقعیت یا وضعیتی است که در آن قرار می گیرد .در واقع انگیزش عبارتست ار نیروهایی که موجب هدایت رفتار در جهت ارضای برخی از نیازها می گردد . انگیزش چگونگی تقویت ، هدایت و استمرار رفتار را نشان می دهد . برخی از نظریه های انگیزش ، منشاء رفتارهای انسان را درونی فرض می کنند و نقش عوامل محیطی را در ایجاد انگیزش نادیده گرفته اند . از سوی دیگر تعدادی از نظریه ها نیز تاثیر عوامل محیطی را در ایجاد انگیزش مورد توجه قرار داده اند . اما خواه عوامل درونی ، خواه عوامل محیطی و یا ترکیبی از آنها هم اگر منشاء بروز انگیزش در افراد باشند ، غایت رفتارهایی که از انسان سر می زند به منظور ارضای نیاز است .( قلی پور سلیمانی ، 1380، 32) کریتنر معتقد است انگیزش ، فرآیندی روانشناختی است که هدف و جهت رفتار را نشان می دهد . بافورد ، بدیان و لیندنر انگیزش را تمایل و آمادگی برای رفتار کردن به طریق هدفدار برای دستیابی به نیازهای ارضاء نشده ی معینی دانند . در تعریفی دیگر هیگینز ، هرسی و بلانچارد انگیزش را یک سائقه درونی برای ارضای نیازهای ارضاء نشده تعریف می کنند ، همچنین انگیزش اراده و خواست برای نیل به موفقیت است . به طور کلی انگیزش به مجموعه نیروهای پیچیده ، سائقه ها ، نیازها ، شرایط تنش زا با ساخت و کارهای دیگری اطلاق می شود که به آغاز فعالیت فردی برای تحقق اهداف و تداوم آن منجر می شود . در نتیجه مراد ما از انگیزش عبارت از نیروی درونی است که افرادرا برای تحقق اهداف شخصی و سازمانی بر می انگیزد . عملکرد افراد تابعی از انگیزش ، توانایی و محیط است . ( عباس پور ، 1384 ، 197و198)

و بالاخره انگیزش به عنوان فرآیند ارضای نیاز به حساب آورده می شود . نیاز یعنی یک حس یا حالتی درونی که موجب می شود نتیجه انجام یک عمل مطلوب به نظر برسد . شکل 2-2فرآیند انگیزش را نشان می دهد :



قسمتی از پیشینه پژوهش:

* محمدی و همکاران در سال 1390 در تحقیقی با عنوان " بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی با تمایل به کارآفرینی " و با هدف بررسی و توصیف ویژگی های شخصیتی زنان در سازمان ها و بررسی تمایل آن ها به کارآفرینی و همچنین تحلیل رابطه ی آن دو با یکدیگر انجام دادند . آنها اشاره کرده اند که ویژگی های شخصیتی زنان به عنوان یکی از عوامل محدود کننده در کارآفرینی است که تاثیر عمده ای بر کارآفرینی خواهد داشت . یافته های پژوهش حاکی از آن بوده است که بین ویژگی های شخصیتی زنان با تمایل آنها به کارآفرینی در سازمان ها و ادارات دولتی شهر شیراز رابطه ی معناداری وجود دارد .در واقع محاسبات آماری نشان داده است که رابطه ی معنادار مثبت بین اعتماد به نفس زنان و تمایل آنها به کارآفرینی وجود دارد ، یعنی با افزایش اعتماد به نفس زنان ، میزان کارآفرینی افزایش می یابد .



فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:

انگیزه وابستگی

تعریف انگیزش :

تعریف انگیزش :

2-3-2انواع انگیزه :

-3-2-1 انگیزه بیرونی :

2-3-2-2 انگیزه درونی :

2-3-3ویژگی های انگیزه :

2-3-4انگیزه مهمترین عامل بهره وری :

2-3-5عوامل ضدانگیزشی کارآفرینی :

2-3-5عوامل ضدانگیزشی کارآفرینی :

2-4 پیشینه تحقیقات :

2-4-1 مطالعات داخلی :

2-4-2 مطالعات خارجی :

منابع :

الف ) منابع فارسی :

ب ) منابع لاتین :



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).



نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.



مطالب دیگر:
پاورپوینت بازار در تمدن های مختلفپاورپوینت بازارها و ابزارهای مالیپاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETINGپاورپوینت بازاریابی و فروش بیمهپاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ایپاورپوینت بازی جوانمردانهپاورپوینت بازی های پرورشی بومی و محلیپاورپوینت بازیابی تصاویر (Image Restoration)پاورپوینت بازیافت و بتنپاورپوینت بازیهای دبستانیپاورپوینت در مورد باطریپاورپوینت باغهای صخره‌ای و کاربرد آن در معماری فضای سبزپاورپوینت بافت غضروفیپاورپوینت بافت همبند Connective Tissueپاورپوینت بافت پوست Skin Tissueپاورپوینت بالانتیدیوم کلیپاورپوینت بام های سبز و روش های اجرای آنپاورپوینت باند مغناطیسیپاورپوینت باهاوس، مدرسه ای که یک سبک معماری شدپاورپوینت باورها و باید هاپاورپوینت باکتریهای تثبیت کننده ازت مولکولیپاورپوینت بذر کار ها Grain Drillsپاورپوینت بذور آپومیکسیسپاورپوینت بررسی اسناد قدیمی اصلاحات ارضیپاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت